Matlagning

Det bästa med mat är ju att man kan variera och exprimentera så mycket.

Själv är jag inte särskilt duktig på att laga mat (ironiskt nog) men jag älskar att äta allt möjligt.

Anledningen till att jag startade denna bloggen var att jag är trött på alla mode-och skönhetsbloggar.

Allt i vår värld kretsar kring utseendet osv, alla gör allt för att se bra ut.

Man uppmanas mer till att inte äta än till att äta.

Gud vad mycket ni missar säger jag bara till er som väljer att banta eller följa konstiga dieter för att gå ner i vikt.

Ät och må bra ! För det har faktiskt en stor betydelse. Mår man inte bra så ser man heller inte så bra ut.

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0